شاهرخ‌خان دستگیر شد (۱۳ اردیبهشت) بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان رضوی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات لحظه پیدا شدن «یسنا دیدار» از زبان کایت سوار نیشابوری+فیلم برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد با ۲ کشته و زخمی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | توضیحات مدیر‌عامل هلال احمر گلستان درباره پیداشدن یسنا، دختر گم‌شده ترکمن یک سوم شهرستان‌های خراسان رضوی فاقد مرکز پزشکی قانونی هستند مشهد، میزبان سومین همایش ملی مدیران خیریه دارالاکرام| بورسیه تحصیلی برای ۸ هزار دانش‌آموز نیازمند روایت مادر «یسنا دیدار»، از روز ناپدیدشدن دختر ۴ ساله‌اش + فیلم آخرین اخبار از عملیات جست‌وجوی «یسنا»، دختر گم‌شده ترکمن + ویدئو (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آشنایی با خواص سبزی‌های فصل بهار| نوبرانه‌های بهاری ضامن سلامتی این سبزی، کلیه‌ها را تصفیه و استخوان و دندان‌ها را تقویت می‌کند مهمترین نقش رسانه‌ها در مسئله حاشیه شهر ایجاد حساسیت نسبت به آن است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی آغاز می‌شود آیا ارتباط و دوستی قبل از ازدواج، شناخت کامل را تأمین می‌کند؟ چت‌کردن به جای حرف‌زدن در روابط زناشویی!
سرخط خبرها

وزش باد شدید همراه با گردوخاک در خراسان رضوی | هوای مشهد همچنان آلوده است (۹ تیر ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۱۴۸۷۲
  • ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹
وزش باد شدید همراه با گردوخاک در خراسان رضوی | هوای مشهد همچنان آلوده است (۹ تیر ۱۴۰۱)
کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی از وزش باد شدید در سطح استان خبر داد.

گروه جامعه|شهرآرانیوز؛ آذر رضایی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در ٢۴ ساعت گذشته بردسکن با دمای ۴۵ درجه سلسیوس گرمترین و قوچان با ۱۸ درجه سردترین شهر ستان‌های استان بوده‌اند. بیشترین وزش باد از شهرستان‌ رشتخوار با ۶۳ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

وی ضمن اشاره اینکه طی روز گذشته دمای هوای مشهد بین ۲۴و ۴۲ درجه در نوسان بوده است، افزود: امروز حداکثر دمای هوای مشهد ۳۸ درجه خواهد رسید.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: امروز آسمان در اکثر نقاط  استان صاف است. پدیده غالب در سطح استان وزش باد است که این پدیده در برخی نقاط به ویژه نواحی شرقی و جنوبی همراه با گردو غبار گزارش شد. از ساعات بعدازظهر بر شدت و سرعت وزش باد افزوده خواهد شد که با کاهش دید، کیفیت هوا و بروز خسارت همراه است. این وضعیت تا روزسه‌شنبه هفته آتی با شدت و ضعف ادامه دارد. از لحاظ دمای این هفته تغییراتی نخواهیم داشت و هوا همچنان گرم خواهد بود.

با توجه به گزارش مرکز پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد شاخص کیفیت هوای این شهر در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۹ بوده است، اما هم‌اکنون شاخص کیفیت هوا ۱۵۹ در شرایط قرمز و ناسالم قرار گرفته است.

این شرایط هوایی احتمال بروز علائم تنفسی در افراد حساس احتمال تشدید بیماری‌های قلبی یا ریوی در بیماران قلبی و سالمندان را در پیش دارد. بر این اساس توصیه می‌شود افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی، ریوی، سالمندان و کودکان باید از فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->